UTILE

RECOMANDĂRI ACCES - din orice direcție veniți - către zona centrală a orașului. Reper zona de start: LidL (centru str.Toamnei,1), Trezorerie / ANAF (str. Valea Domanului 2)



RECOMANDĂRI PARCARE
Vă recomandăm folosirea parcărilor din zona Trezorerie/BRD și Lidl (centru) situate imediat in apropierea startului. 
Vă informăm că se pot utiliza toaletele din incinta stadionului Mircea Chivu (Valea Domanului)

Dragii mei, acesta este programul evenimentului Reșița Stairs Challenge:

  • 09-9.50 validări/ înscrieri, ridicări kituri, din zona delimitată, în apropierea parcării Lidl/intersecție semafor /Valea Domanului  - zona delimitată cu bandă. Vă rugăm să veniți cu declarația pe proprie răspundere completată. Kitul cuprinde: număr concurs, șapcă alba cu logo eveniment, un souvenir VisitReșița.
  •  9.50 – 10.00 scurt briefing cu descrierea traseului/ reguli de respectat.
  •  10.00 start concurs, individual. De preferință, concurenții vor lua startul în ordinea performanțelor de la copetițiile de alergare (cei mai rapizi). Startul va fi decalat la 1 minut între concurenți.
  • Finish la Stema,în zona delimitată. Acolo veți ridica o mască deunică folosință. De asemenea, avem amenajat un punct de hidratare (apă, cola)/ alimentare (sărățele, dulciuri)
  • Estimăm că premierea va avea loc la ora  12-13.00, la Stemă sau City Center/ vom anunța din timp.


Informații utile:

  • Acces zona eveniment: Centru/ Lidl (str.Toamnei)/Valea Domanului/semafor/Panou mare AlerGând la Pădure
  • Parcare recomandată, vizavi de Lidl: BRD, ANAF
  • Toaletă: stadion Valea Domanului, la aprox.350m de zona de înscrieri/start

            La ora10.00 vom închide traseul pentru start. Coborârea după finalizarea probei,se va face prin poiana, pe traseul de potecă classic, care coboară la stadion.


Reguli de prevenire anti-covid

  •       Vă rugăm să veniți cu declarația pe proprie răspundere completată.
  •       La locul de înscriere concurenții se vor dezinfecta pe mâini.
  •       Se va păstra distanța de2 m între participanți.
  •       Păstrarea permanent a distanței între participanți, minim 2m.